Információk egyszerűen

Üdvözöljük Webáruházunkban!

Ezen az oldalon minden tudnivalót, információt megjelenítünk, mely fontos ahhoz, hogy Ön megismerhesse Webáruházunkat, rendelése leadása előtt minden kérdésére választ kapjon. Bízunk benne, hogy Webáruházunk elnyeri tetszését, árainkat kedvezőnek találja. Előre is köszönjük, ha kedveli facebook oldalunk, böngészőjében a kedvenc oldalaihoz adja Webáruházunk oldalát.

Kellemes vásárlást kíván:

Belső András - Beszerzési, értékesítési vezető

NapiBio.hu

​TARTALOM:

 

A Webáruház:

Ki üzemelteti?

Az áruház üzemeltetője: Medioworks Kft. 1084 Budapest Bérkocsis u. 19.  (adószám: 14966817-2-42, cégjegyzékszám: Cg.01-09-278399)

Ügyvezető: Bárány Tamás, Beszerzési, értékesítési-beszerzési vezető: Belső András, Ügyfélszolgálati vezető: Dabasi Anikó.

Milyen termékeket találok a webáruházban?

Jelenleg ~26000 terméket talál nálunk, melyeket kategóriákba soroltunk, gyártóhoz rendeltünk. Ezek alapján is kereshet, vagy használhatja egyszerű és részletes keresőnket is a keresett termék megtalálásához. Folyamatosan töltjük a termékek adatlapját és adunk hozzá képeket, hogy könnyebben rátaláljon arra, amit keres. Ha úgy találja kevés az információ, téves képpel illusztráltuk a terméket, kérjük, jelezze az info@napibio.hu email címen és pár órán belül pótoljuk, javítjuk, erről értesítjük is.

Hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel?

Weboldalunkon, a láblécben található Üzenet a webáruháznak ponton kitöltött üzenetben 24 órában,

emailen – info@napibio.hu, 24 órában,

telefonon - 06-20-22-33-199 hétköznapokon 9-18 óráig

várjuk megkeresését.

Telefonos megkeresése esetén kérésére azonnal visszahívjuk, így Önnek nem merül fel költsége.

Hogyan rendelhetek?

Rendelését leadhatja Webáruházunkban,  emailben info@napibio.hu vagy telefonon 06-20-22-33-199

Milyen adatok szükségesek a megrendelés leadásához?

Megrendeléséhez, kérjük, adja meg nevét, számlázási (amennyiben szállítandó, úgy szállítási) címét, a visszaigazoláshoz és értesítéshez email címét, egyeztetéshez és értesítéshez telefonszámát, a rendelni kívánt termékeket, az átvétel és fizetés módját.

Adatait bizalmasan kezeljük, azt harmadik félnek nem adjuk át. (Kivételt képeznek a szállításban és átvételben résztvevő partnereink, alvállalkozóink, akik szerződésben garantálják részünkre az Ön adatainak bizalmas kezelését.)

Milyen átvételi lehetőségek vannak a webáruházban?

Személyes átvételi lehetőség Budapesten, több helyen, futárszolgálat az egész országban.

Milyen fizetési módok vannak a webáruházban?

Személyes átvétel esetén készpénz, bankkártya és előreutalás, futárszolgálattal történő szállítás esetén utánvét (készpénz), online bankkártyás fizetés és előreutalás fizetési módok elérhetőek.

Átvételi pontjainkon bankkártyával is fizethet.

Webáruházunkban online is fizethet bankkártyájával.

  

Előreutaláshoz adatok:

Raiffeisen Bank Zrt.
12022203-01195523-00300003
Számlatulajdonos: Medioworks Kft.

FONTOS!
Az utalás közleményében kérjük feltüntetni a Rendelési számot!

 

Személyes átvétel:

Az átvételi ponton is vásárolhatok vagy ott csak a megrendelt terméket tudom átvenni?

Átvételi pontjainkon csak a Webáruházunkban,  emailen vagy telefonon leadott rendeléseket lehet átvenni, árukészlettel nem rendelkeznek.

Hol találom az átvételi pontokat?

Jelenleg Budapesten két átvételi pont működik:

1084 Budapest, Bacsó Béla utca 29. <<<klikk - útvonalterv / térkép - NapiBio.hu Központ

Átvétel: H-K-SZe 10:30-18:00 Cs-P 10:30-18:30 Szombat: 10:00-13:00

Fizetés készpénzben, bankkártyával illetve előre utalással.

  

Gépjárművel érkező Megrendelőinknek ajánljuk. Fizetős parkolás közvetlenül az üzlet előtt.

  

1055 Budapest, Szent István körút 23.  <<<klikk - útvonalterv / térkép - Parfüméria - Higiénia Romantik - NapiBio.hu partner

Átvétel: H-P 10:30-18:30, Szombat 10:00-13:30

Fizetés készpénzben, bankkártyával illetve előre utalással.

  

Közel a Nyugati Pályaudvarhoz. Tömegközlekedéssel érkező Megrendelőinknek ajánljuk. Fizetős parkolás az üzelet közelében. Szabad parkolóhely a felüljáró alatt, illetve a pályaudvar Westend előtti parkolóban.

 

Van egyéb költség személyes átvétel esetén?

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel sem ügyintézési, sem csomagolási költséget, az átvétel 0Ft.

Mennyi időn belül vehetem át a megrendelésem?

Amennyiben megrendelését 14:00-ig leadja, úgy készlettől függően a Központi ügyfélszolgálaton munkanapokon akár aznap vagy másnap 11 óra után, partnereinknél másnap kb. 15 órától veheti át az étvételről küldött értesítő után. Az értesítést mindenképp várja meg mielőtt átvételi pontunkra látogat.

Nagyobb mennyiség, illetve azonnal be nem szerezhető termékek esetén a megrendelés teljesítés ettől eltérhet.

Értesítettek, hogy a rendelésem átvehető, de nem tudok azonnal érte menni.

Rendelését az értesítéstől számított 8 munkanapig, előreutalás esetén 10 munkanapig tartjuk. Természetesen, amennyiben jelzi akadályoztatását, úgy rendelését ez időn felül is tartjuk.

Lejárathoz közeledő megrendelések esetén emailben emlékeztetjük Önt, majd munkatársunk telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot és egyeztet az átvétel időpontjáról.

Futárszolgálat:

Melyik futárszolgálat végzik a kiszállítást?

Webáruházunk a Mixpakk futárszolgálattal és fuvarszervező céggel szállít Magyarország területére. Budapesti kiszállításokat esetenként webáruházunk saját alkalmazottja is végez.

Milyen költsége van a futárszolgálattal történő szállításnak?

Ügyintézési, csomagolási díjat külön nem számítunk fel, jelenleg Magyarország területén egységesen 15.000Ft értékű összeg alatt 890Ft, felette 0Ft a szállítási díj, mely maximálisan 35kg súlyú megrendelés szállítását foglalja magában. 

A 15.000Ft feletti rendelések kiszállítása ingyenes. (Maximálisan 35kg súlyú megrendelés szállítását foglalja magában, értéktől függetlenül a 35kg-ot meghaladó csomagokra 35kg-onként további 890Ft szállítási díjat számolunk fel. )

Mennyi a szállítási költség 35 kg feletti összsúly esetén?

Megrendelését ebben az esetben is tudjuk szállítani ebben az esetben 35kg-feletti részre újabb szállítási díj kerül. (pl.: egy 70kg-os csomag 2xszállítási díj, 105kg-os csomag 3xszállítási díj, stb…)

(Nagy kiterjedésű, nehezebben csomagolható termékek esetén már a 35kg alatti rendelések is beleeshetnek a többször felszámított szállítási költségű esetekhez, erről megrendelése leadása után a lehető leghamarabb tájékoztatjuk és eldöntheti, hogy ebben az esetben is kéri-e rendelése teljesítését.)

Mennyi időn belül kézbesíti a megrendelésem?

Amennyiben megrendelését munkanapon délelőtt 14:00-ig leadja, úgy készlettől függően aznap vagy másnap fel tudjuk adni a csomagot, így 2 napon belül Önnél lehet a rendelt termék.

Nagyobb mennyiség, illetve azonnal be nem szerezhető termékek esetén a teljesítési idő ennél hosszabb lehet.

Mikor szállítja ki megrendelésem a futárszolgálat?

A futárszolgálat hétköznapokon 8-17 óra között vállalja a kiszállítást.

Nem mindig vagyok a rendeléskor megadott szállítási címen, ekkor mit lehet tenni?

Amennyiben futárszolgálattal történő szállítást választ, kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön vagy Megbízottja 8-17 óra között tartózkodik. Amennyiben megrendelésekor külön jelzi, úgy a futár a kiszállítás napján, a szállítás előtt telefonon egyeztet Önnel.

A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kísérli meg a kiszállítást, sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a csomag.

A visszaszállított csomag esetén, hogyan kaphatom meg mégis rendelésem?

Minden visszaszállított csomag esetén megkeressünk Önt a rendelésekor megadott telefonszámon és egyeztetünk Önnel rendelése újraküldésével kapcsolatban. Ebben az esetben újabb szállítási díjjal növelt értékkel tudjuk Önnek szállítatni rendelését.

Sérült a csomag, mi a teendő?

Amennyiben már az átvételkor észleli a csomag sérülését, úgy mindenképpen a futárral együtt vegyenek fel egy jegyzőkönyvet, hogy hivatalosan is rendezni tudjuk az esetet. A csomag ebben az esetben azonnal visszaszállításra került. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. (info@napibio.hu, 06-20-22-33-199).

Amennyiben a csomag átvétele után észleli a sérülést, kérjük, amint észleli, dokumentálja azt fotóval és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. (info@napibio.hu, 06-20-22-33-199).

Pick Pack Pont

Megrendelését Pick Pack Ponton is átveheti. a szolgáltatás ismertetőjét, a boltlistát bővebben itt találja: Pick Pack Pont ismertető

Díjszabása: Maximum 15kg-os csomag rendelhető egy díjért mely 15.000Ft rendelési összegtől 0Ft, alatta 890Ft.

(15kg feletti rendelés esetén felkeressük Önt és tájékoztatjuk a szállítási díj feltételéről, mely 15kg-onként további 890Ft.)

Rendelés visszaigazolás,téves rendelés, elállás:

A Webáruházban adtam le a rendelésem, de nem érkezett visszaigazolás.

A visszaigazoló emailt a rendelés leadásától számított egy órán belül meg kell kapnia minden megrendelőnek, ha ez nem történt meg, kérjük,jelezze az info@napibio.hu email címen.

A megrendelt terméket időközben máshol beszereztem.

Kérjük, ebben az esetben jelezze telefonon, emailen rendelési számának megadásával.

Mi történik, ha a megrendelt terméket nem tudják beszerezni?

Megrendelése teljesítése érdekében mindent elkövetünk, több beszerzési forrást is felkeresünk, de ennek ellenére előfordulhat, hogy minden igyekezetünk ellenére nem tudjuk beszerezni a terméket. Ebben az esetben maximum a negyedik munkanap végén értesítjük és eldöntheti, hogy megrendelését a készlethiányos termék kivételével át kívánja-e venni, helyettesítő termékkel kívánja pótolni azt, illetve eláll a vásárlástól.

Átvettem a megrendelt terméket, de mégsem ezt szerettem volna.

Vásárlásától a jogszabályban is rögzített 14 napon belül elállhat, amennyiben emailben (info@napibio.hu), telefonon (06-20-22-33-199) jelzi szándékát. Kizárólag sértetlen csomagolású, bontatlan termékeket áll módunkban visszavenni és a termék árának 100%-át visszatérítjük Önnek.

Az elállási szándék jelzését követően 14 nap áll rendelkezésére, hogy a terméket feladja, visszaszállítsa részünkre.

Ügyintézést kizárólag a 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 29-ben található Központi ügyfélszolgálatunk végez, kérjük a visszárut nyitvatartási időben, egyeztetés után erre a címre visszahozni.

Futárszolgálattal történt szállítás esetén a visszaküldés díja a Megrendelőt terheli, kérjük, minden esetben egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal.

Átvettem a megrendelt terméket, de nem a megrendelt termék volt a csomagban.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a termék képek minden esetben csak illusztrációk, azok eltérhetnek a valóságostól. Rendelését a termék neve és vonalkódja alapján készítjük össze Önnek.

Előfordulhat, hogy munkatársaink hibáznak és így kerül más termék csomagjába, ebben az esetben is törekszünk a leggyorsabb megoldásra.

Kérjük, ebben az esetben is keresse Ügyfélszolgálatunkat emailen (info@napibio.hu), telefonon (06-20-22-33-199). Kizárólag sértetlen csomagolású, bontatlan termékeket áll módunkban visszavenni és a termék árának 100%-át visszatérítjük Önnek, kérésére cseréljük a megfelelőre.

Ügyintézést kizárólag a 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 29-ben található Központi ügyfélszolgálatunk végez, kérjük a visszárut nyitvatartási időben, egyeztetés után erre a címre visszahozni.

Futárszolgálattal történt szállítás esetén, kérjük, minden esetben egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal a csere és visszaszállítással kapcsolatban.