-->

Információk egyszerűen

Ezen az oldalon minden tudnivalót, információt megjelenítünk, mely fontos ahhoz, hogy Ön megismerhesse Webáruházunkat, rendelése leadása előtt minden kérdésére választ kapjon. Bízunk benne, hogy Webáruházunk elnyeri tetszését, árainkat kedvezőnek találja. Előre is köszönjük, ha kedveli facebook oldalunk, böngészőjében a kedvenc oldalaihoz adja Webáruházunk oldalát.

Kellemes vásárlást kíván a NapiBio.hu csapata

Rendelése státuszát, rendelésével kapcsolatos üzeneteket és rendelésébe készített termékeket nyomon követheti fiókjába lépve is, a Piros rendelés részletei gombra kattintva.
Rendelésem állapotának ellenőrzése: >>KLIKK<<

​TARTALOM (kattintásra a megfelelő részhez ugrik):

 

A Webáruház:

Ki üzemelteti?

Az áruház üzemeltetője: MaxShopping Kft. 1084 Budapest Bérkocsis u. 19.  (adószám: 14966817-2-42, cégjegyzékszám: Cg.01-09-278399)

Milyen termékeket találok a webáruházban?

Jelenleg ~18000 terméket talál nálunk, melyeket kategóriákba soroltunk, gyártóhoz rendeltünk. Ezek alapján is kereshet, vagy használhatja egyszerű és részletes keresőnket is a keresett termék megtalálásához. Folyamatosan töltjük a termékek adatlapját és adunk hozzá képeket, hogy könnyebben rátaláljon arra, amit keres. Ha úgy találja kevés az információ, téves képpel illusztráltuk a terméket, kérjük, jelezze az info@napibio.hu email címen és pár órán belül pótoljuk, javítjuk, erről értesítjük is.

Hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel?

Weboldalunkon, a láblécben található Üzenet a webáruháznak ponton kitöltött üzenetben 24 órában,

emailen – info@napibio.hu, 24 órában,

telefonon - 06-20-22-33-199 hétköznapokon 9-17 óráig - rendelést kizárólag webáruházunk felületén tudunk fogadni, telefonos rendelésre jelenleg nincs mód.

várjuk megkeresését.

Telefonos megkeresése esetén előfordulhat, hogy nem vesszük fel azonnal a telefont, kollégáink vonalban vannak, hamarosan visszahívják.

Rendelése státuszát, rendelésével kapcsolatos üzeneteket és rendelésébe készített termékeket nyomon követheti fiókjába lépve is, a Piros rendelés részletei gombra kattintva.
Rendelésem állapotának ellenőrzése: >>KLIKK<<

Hogyan rendelhetek?

Rendelését Webáruházunkban tudja leadni, előzetes regisztrációt kövteően.

Milyen adatok szükségesek a megrendelés leadásához?

Megrendeléséhez, kérjük, adja meg nevét, számlázási (amennyiben szállítandó, úgy szállítási) címét, a visszaigazoláshoz és értesítéshez email címét, egyeztetéshez és értesítéshez telefonszámát, a rendelni kívánt termékeket, az átvétel és fizetés módját.

Adatait bizalmasan kezeljük, azt harmadik félnek nem adjuk át. (Kivételt képeznek a szállításban és átvételben résztvevő partnereink, alvállalkozóink, akik szerződésben garantálják részünkre az Ön adatainak bizalmas kezelését.)

Milyen átvételi lehetőségek vannak a webáruházban?

Személyes átvételi lehetőség Budapesten, futárszolgálat az egész országban.

Termék információ és elérhetőség:

Webáruházunk megrendelése esetén szolgálja ki Önt, kérjük, minden esetben adja le rendelését webáruházunk felületén. A megrendelést regisztrált felhasználóként tudja leadni webáruházunk online felületén.

A válaszott termék adatlapján láthatja annak státuszát: Készleten, 1-3 munkanap, 4 munkanapnál több és Készlethiány. Ezek a termék beszerzési ideje, ehhez kalkulálja hozzá a szállítási időt.

A termék adatlapján termékleírást is talál. A termékek folyamatosan kerülnek kínálatunkba, elképzelhető, hogy egy-egy terméknek még nincs leírása. Ebben az esetben a leírás mezőben kattintson a "Termék információ kéréséhez kattintson ide és küldje el levelét. Köszönjük!" feliratra, így emailben tud leírást kérni, melyre kollégánk a termék leírás rögzítését követően válaszol Önnek.

Milyen fizetési módok vannak a webáruházban?

Személyes átvétel esetén készpénz, bankkártya és előreutalás, futárszolgálattal történő szállítás esetén utánvét (készpénz), online bankkártyás fizetés és előreutalás fizetési módok elérhetőek.

Átvételi pontjainkon bankkártyával is fizethet.

Webáruházunkban online is fizethet bankkártyájával.

  

Előreutaláshoz adatok:

CIB Bank Zrt.
10700581-71220370-51100005

Számlatulajdonos: MaxShopping Kft.

FONTOS!
Az utalás közleményében kérjük feltüntetni a Rendelési számot!

 

Személyes átvétel:

Az átvételi ponton is vásárolhatok vagy ott csak a megrendelt terméket tudom átvenni?

Átvételi pontunkon csak a Webáruházunkban leadott rendeléseket lehet átvenni, árukészlettel nem rendelkeznek.

Hol találom az átvételi pontot?

Jelenleg Budapesten egy átvételi pont működik:

1084 Budapest, Bacsó Béla utca 29. <<<klikk - útvonalterv / térkép - NapiBio.hu Központ

Átvétel:

H: 10:00-18:00

K: 10:00-18:00

Sze: 10:00-18:00

Cs: 10:00-18:00

P: 10:00-18:00,

Szombat-Vasárnap: ZÁRVA

Fizetés készpénzben, bankkártyával illetve előre utalással.

  

Fizetős parkolás közvetlenül az üzlet előtt. Tömegközlekedéssel: 4-6 villamos, 4-es Metró - Rákóczi tér megálló

  

Van egyéb költség személyes átvétel esetén?

Személyes átvétel esetén nem számítunk fel sem ügyintézési, sem csomagolási költséget, az átvétel 0Ft.

Mennyi időn belül vehetem át a megrendelésem?

Amennyiben megrendelését 06:00-ig leadja, úgy készlettől és feldolgozástól függően a Központi ügyfélszolgálaton munkanapokon akár aznap 11 órától vagy másnap 11 óra után. Az értesítést mindenképp várja meg mielőtt átvételi pontunkra látogat.

Nagyobb mennyiség, illetve azonnal be nem szerezhető termékek esetén a megrendelés teljesítés ettől eltérhet.

Értesítettek, hogy a rendelésem átvehető, de nem tudok azonnal érte menni.

Rendelését az értesítéstől számított 7 napig tartjuk. Természetesen, amennyiben jelzi akadályoztatását, úgy rendelését ez időn felül is tartjuk.

Lejárathoz közeledő megrendelések esetén emailben emlékeztetjük Önt, majd munkatársunk telefonon veszi fel Önnel a kapcsolatot és egyeztet az átvétel időpontjáról.

Futárszolgálat:

Melyik futárszolgálat végzik a kiszállítást?

Webáruházunk a Mixpakk futárszolgálattal és fuvarszervező céggel szállít Magyarország területére. Budapesti kiszállításokat esetenként webáruházunk saját alkalmazottja is végez.

Milyen költsége van a futárszolgálattal történő szállításnak?

Ügyintézési, csomagolási díjat külön nem számítunk fel, jelenleg Magyarország területén 0Ft / 590Ft /1090Ft / 1190Ft / 1490Ft a szállítási díj.

Standard maximum 10kg súlyú csomag:

0Ft - 16.000Ft megrendelés felett,

1090Ft - 10.000-15.999Ft között,

1190Ft - 4.000-9.999Ft között,

1490Ft - 1-.3.999Ft között a szállítási díj.

Standard maximum 20kg súlyú csomag:

0Ft - 20.000Ft megrendelés felett,

590Ft - 15.000-19.999Ft megrendelés felett,

1090Ft - 10.000-14.999Ft között,

1190Ft - 4.000-9.999Ft között,

1490Ft - 1-.3.999Ft között a szállítási díj.

20-40kg között a szállítási díj az alapdíjon felül +200Ft, a szállítás 25.000Ft-tól ingyenes.

40kg felett az alap szállítási díj 1.590Ft, minden további megkezdett 20kg-nál +1.000Ft. Ingyenes szállítás nem elérhető.

A 20.000Ft feletti rendelések kiszállítása ingyenes. (A szállítási díj maximálisan 20kg súlyú megrendelés szállítását foglalja magában, az ezt meghaladó súlyú csomagok szállítása sávosan változik.

A rendelési minimum szállítás esetén 500Ft.

Lehetőség van a csomag GLS futárszolgálattal történő szállítására. A GLS futárszolgálat szállítási mód esetén az ingyenes kedvezményes díj nem elérhető, minden esetben díjat számítunk fel. Maximálisan 20kg súlyú csomag rendelésére van lehetőség. 

Díja:

0-10kg 1.990Ft

10-20kg 2.490Ft

Miért drágább? Ez egy bővített szolgáltatás, az elérhető összes extra lehetőséggel, mely célja a legkényelmesebb és legrugalmasabb kézbesítés. Ennél a szállítási módnál rugalmas kézbesítés, email és sms értesítés, időkapu, háromszori kézbesítési kisérlet és a futárnál történő bankkártyás fizetés érhető el.

Mennyi időn belül kézbesíti a megrendelésem?

Amennyiben megrendelését munkanapon 06:00-ig leadja, úgy készlettől függően aznap vagy másnap fel tudjuk adni a csomagot, így 2 napon belül Önnél lehet a rendelt termék.

Nagyobb mennyiség, illetve azonnal be nem szerezhető termékek esetén a teljesítési idő ennél hosszabb lehet. Kérjük vegye figyelembe a termékoldalakon szereplő készlet státuszt.

Aznapi szállítás

Munkanapokon 7-15 óra között rendelhető szolgáltatás, 5 órán belüli szállítással. Csak a készleten lévő termékek rendelhetők, maximum 3kg súlyú lehet a csomag és csak online bankkártyás fizetéssel érhető el. A szolgáltatás területe Budapest. Fix díj 1990Ft.

Mikor szállítja ki megrendelésem a futárszolgálat?

A futárszolgálat hétköznapokon 8-17 óra között vállalja a kiszállítást.

Hogyan fizethetek a futárnak?

Megrendelését a futárnál kizárólag készpénzben tudja kiegyenlíteni. Bankkártyás fizetést a megrendelés leadásakor online bankkártyás fizetést választva tudunk biztosítani.

GLS futárszolgálat választása esetén lehetőség van a vételár bankkártyával történő kiegyenlítésére a futárnál. (Maximum 20kg súlyú csomag rendelhető, ingyen szállítás nem elérhető GLS szállítás esetén.)

Nem mindig vagyok a rendeléskor megadott szállítási címen, ekkor mit lehet tenni?

Amennyiben futárszolgálattal történő szállítást választ, kérjük, olyan szállítási címet adjon meg, ahol Ön vagy Megbízottja 8-17 óra között tartózkodik. Amennyiben megrendelésekor külön jelzi, úgy a futár a kiszállítás napján, a szállítás előtt telefonon egyeztet Önnel.

A futárszolgálat két egymást követő munkanapon kísérli meg a kiszállítást, sikertelenség esetén visszaszállításra kerül a csomag.

A visszaszállított csomag esetén, hogyan kaphatom meg mégis rendelésem?

Minden visszaszállított csomag esetén megkeressünk Önt a rendelésekor megadott telefonszámon és egyeztetünk Önnel rendelése újraküldésével kapcsolatban. Ebben az esetben újabb szállítási díjjal növelt értékkel tudjuk Önnek szállítatni rendelését.

Sérült a csomag, mi a teendő?

Amennyiben már az átvételkor észleli a csomag sérülését, úgy mindenképpen a futárral együtt vegyenek fel egy jegyzőkönyvet, hogy hivatalosan is rendezni tudjuk az esetet. A csomag ebben az esetben azonnal visszaszállításra került. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. (info@napibio.hu, 06-20-22-33-199).

Amennyiben a csomag átvétele után észleli a sérülést, kérjük, amint észleli, dokumentálja azt fotóval és vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. (info@napibio.hu, 06-20-22-33-199).

Pick Pack Pont

Megrendelését Pick Pack Ponton is átveheti. a szolgáltatás ismertetőjét, a boltlistát bővebben itt találja: Pick Pack Pont ismertető

Díjszabása: Maximum 17kg-os és minimum 500Ft értékű csomag rendelhető egy díjért mely 20.000Ft rendelési összegtől 0Ft, 4.000-19.999 között 1.190Ft, alatta 1490Ft.

A Pick Pack Ponton történő bankkártyás fizetésről itt talál további információt: PPP kártyás fizetés

Megrendelés PickPackPontra határon túliként

Amennyiben határon túli megrendelőként PPP-ot választ átvételi helyként, úgy az átvétellel kapcsolatos tájékoztatók magyarországi telefonszám hiányában kizárólag emailben történnek.

Esetleges hibás teljesítés során a csomag cseréjét kizárólag egy magyarországi címen tudjuk kivitelezni, ennek hiányában a cserélni kívánt csomagot csak saját költségen visszaküldve tudjuk fogadni és a választott PPP-ra újra indítani.

Esetleges pénzügyi visszatérítések esetén kizárólag Magyarországon vezetett, Forint számlára tudjuk utalni a visszatérítést. Külföldi számlára és más devizanemben történő utalás esetén a felmerülő banki költségek a Megrendelőt terhelik.

Megrendelések összevonása

Megrendelés összevonására kizárólag az azonos fizetési és szállítási móddal leadott rendelések esetén, külön e-mailben vagy telefonon (a rendelés megjegyzésében nem.) történő jelzésével lehetséges. Az összevonás csak a még feldolgozás alatt lévő rendeléseknél lehetséges (Folyamatban, Összekészítés alatt, Beszerzés alatt).

Minden esetben mindent elkövetünk, hogy ez irányú kéréseket teljesítsük, de fontos, hogy ezeket a műveleteket csak a fentebb olvasható esetetkben tudjuk biztosítani.

Rendelés visszaigazolás,téves rendelés, elállás:

A Webáruházban adtam le a rendelésem, de nem érkezett visszaigazolás.

A visszaigazoló emailt a rendelés leadásától számított egy órán belül meg kell kapnia minden megrendelőnek, ha ez nem történt meg, kérjük,jelezze az info@napibio.hu email címen.

A megrendelt terméket időközben máshol beszereztem.

Kérjük, ebben az esetben jelezze telefonon, emailen rendelési számának megadásával.

Mi történik, ha a megrendelt terméket nem tudják beszerezni?

Megrendelése teljesítése érdekében mindent elkövetünk, több beszerzési forrást is felkeresünk, de ennek ellenére előfordulhat, hogy minden igyekezetünk ellenére nem tudjuk beszerezni a terméket. Ebben az esetben maximum a negyedik munkanap végén értesítjük és eldöntheti, hogy megrendelését a készlethiányos termék kivételével át kívánja-e venni, helyettesítő termékkel kívánja pótolni azt, illetve eláll a vásárlástól.

Átvettem a megrendelt terméket, de mégsem ezt szerettem volna.

Vásárlásától a jogszabályban is rögzített 14 napon belül elállhat, amennyiben emailben (info@napibio.hu), telefonon (06-20-22-33-199) jelzi szándékát. Kizárólag sértetlen csomagolású, bontatlan termékeket áll módunkban visszavenni és a termék árának 100%-át visszatérítjük Önnek.

Az elállási szándék jelzését követően 14 nap áll rendelkezésére, hogy a terméket feladja, visszaszállítsa részünkre.

Ügyintézést kizárólag a 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 29-ben található Központi ügyfélszolgálatunk végez, kérjük a visszárut nyitvatartási időben, egyeztetés után erre a címre visszahozni.

Futárszolgálattal történt szállítás esetén a visszaküldés díja a Megrendelőt terheli, kérjük, minden esetben egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal.

Átvettem a megrendelt terméket, de nem a megrendelt termék volt a csomagban.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a termék képek minden esetben csak illusztrációk, azok eltérhetnek a valóságostól. Rendelését a termék neve és vonalkódja alapján készítjük össze Önnek.

Előfordulhat, hogy munkatársaink hibáznak és így kerül más termék csomagjába, ebben az esetben is törekszünk a leggyorsabb megoldásra.

Kérjük, ebben az esetben is keresse Ügyfélszolgálatunkat emailen (info@napibio.hu), telefonon (06-20-22-33-199). Kizárólag sértetlen csomagolású, bontatlan termékeket áll módunkban visszavenni és a termék árának 100%-át visszatérítjük Önnek, kérésére cseréljük a megfelelőre.

Ügyintézést kizárólag a 1084 Budapest, Bacsó Béla u. 29-ben található Központi ügyfélszolgálatunk végez, kérjük a visszárut nyitvatartási időben, egyeztetés után erre a címre visszahozni.

Futárszolgálattal történt szállítás esetén, kérjük, minden esetben egyeztessen Ügyfélszolgálatunkkal a csere és visszaszállítással kapcsolatban.

Elállás még át nem vett Futárszolgálattal vagy PickPackPontra szállított rendeléssel kapcsolatban:

A megrendelés összeállítását követően értesítjük Önt a megadott e-mail címen a csomag indulásáról. Ezen értesítő után jelzett elállási szándékot sajnos csak a szállítási költség külön megfizetése mellett tudunk fogadni, a szállítást végző cég felénk is érvényesített díját terheljük tovább, melyről külön egyeztetünk Önnel. (Ingyenes szállítás esetén is, a csomag súlyától is függő díj kerül felszámításra.)

A csomag át nem vétele nem azonos az elállási szándékkal! Ha elállási szándékát értesítőnket megelőzően küldi meg részünkre, úgy természetesen Önnek semmilyen költsége nem keletkezik.